lite om dagen

tjena!
vi kom nyligen in från pizzerian där jag och tessan ätit enligt mig en äcklig sallad haha, man kan göra en precis likadan hemma. och för 60 spänn billigare, och innan dess var vi i stan och titta på bio och shoppa lite. Vi såg bröllopsduellen, en riktigt rolig film! som jag rekomenderar starkt. och hem fick jag med mig ett rosa linne från gina tricot, med lite blomspetsar runt och en svart kort midjekofta. Allt ihop för endast 148kr, riktigt billigt och bra!  ja som ni antagligen förståt ska jag sova här hehe. och snart ska vi till vivo och köpa lite smått&gott för kvällen, och sedan blir de antagligen någon film eller så, speciellt nu efter en lång dag på stan. Och imorgon ska jag somsagt till simhallen, men lite ändrade planer. Med maria och kanse tessan istället. ellie har blivit sjuk, men vi får åka någon annan gång :) ska börja simma på ett ungefär 1 gång i veckan om allt går som planerat ! it sounds like ijda get's some control now, haha :D men nu ska vi börja röra på oss, kram


Kommentarer
Postat av: Diana

sv: hahahha, ja det var de=D

2009-01-25 @ 11:38:24
URL: http://propyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0