söndag kväll

ledsen för dålig upptadering idag, men som sagt på morgonen åkte vi till jakobsberg. Dock bara att vi var framme ca 45 min innan de öppna alla affärer, haha! vi måste ha sett fel öpptider (a) men då iallafall passa vi på o fika lite typ kring 10tiden på morgonen! haha, lagom efter frukost. En semla var vart de iallafall, ( trots att jag inte åt upp hela, o aldrig gjort ) mådde ja sååå illa! sen efter ett tag öppnade då affärerna, vi sprang direkt in till gina eftersom jag var desperat efter den där koftan, men gissa om den fanns? såklart inte, har alltid så himla otur när det gäller kläder. & linnet strunta jag i eftersom jag hade ett liknande hemma, men fick ändå ett annat linne hem (leopardlinne), som jag faktist funderar på att lämna tillbaka! den såg lixom ... konstig ut på mig. och lösnaglarna köpte jag förresten, men tyvärr har alla utom 4 st ramlat av redan. jag som hade gjort dom så rosa fina haha, och sen köpte jag även en bh, en rosa med silvriga prickar och lite blommigt på! annars är jag fortfarande som jag skrev igår sjuk, och de tycks blivit värre nu ( inte förvånad eftersom vi åkte o shoppa osv ) så nu har jag 39,1 graders feber, och hes som jag vet inte vad! kul de ska bli o sitta hemma hela dagen imorgon då ...
( klicka för större bilder )

 - gina tricot, 129 kr
 - h&m, lösnaglar ( målat dem själv ) 50 kr


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0