20.51

hejsan, ledsen för dålig upptadering. Och jag har inga vidare skäl då, bara att tiden går ruskigt snabbt och inte hunnit med? men imorgon ska jag iallafall till skolan, vi ska gå till lejondal och hoppa isvak, ganska uteslutet för min del. eller ska jag säga mammas ... eftersom jag varit sjuk ganska länge nu o hon ville inte att jag huvudtaget skulle till skolan imorgon, så är de nog ingen chans. Men ändå kul att få träffa kompisarna, som ja saknat såå mycket! :)

och nu har jag precis bestämt med ellie att vi ska till simhallen i helgen och bla motionsimma, behövs verkligen! var för länge sen. oj, nu börjar top model igen, men vi hörs imorgon! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0