pinsamt pinsamt ..

hej!
ledsen att jag inte skrivit tidigare idag, men jag har verkligen haft fullt upp! verkligen med fullt ös må jag säga! har stressat som vet inte vad idag. Annars idag har skoldagen gått rätt snabbt, skönt de! efter skolan gick jag och söta ellie hem till mig och fixa lite saker o ting. och sedan begav vi oss till vivo och skämde ut oss ordentligt! o nu har vi precis kommit hem efter en kall/skrattande promenad. vad har ni gjort idag? hoppas bara att ni inte skämt ut er lika mycket som oss, haha. men nu vet jag faktist inte vad jag riktigt mer ska skriva, så va säger ni. Ska vi köra på en vs? :D ja så gör vi ..


Misha vs Paris ?



Kommentarer
Postat av: ellie

misha!:D

2009-01-16 @ 20:08:22
URL: http://kolabollar.blogg.se/
Postat av: Bea

Sv: varsågod :) allt väl annars?

2009-01-17 @ 00:21:24
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: lisalisa

MISHA !!!!!

fy fan va ful på paris :S

2009-01-18 @ 14:46:23
Postat av: ijda

haha :P

2009-01-18 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0