tidig morgon!

god morgon, skriver väldigt tidigt idag trots att de är lördag. i går hade jag hur kul som helst med tesspess, vi klädde ut oss typ spice giiiirls, hahah och gjorde liksom musikvideo som tyvärr inte riktigt vart klar men vi hade iallafall kul de är ju de som är viktigast, haha lite lullig som man var. Lana och Steffi är våra vittnen, hur sexiga vi va haha. kanske lägger ut nån bild, ifall den inte ser för hemsk ut hahaha! okej nu ska jagliksom berätta anledning varför jag är uppe så jäkla tidigt, jag är nog världens bästa vän hahaha lana ska klippa sig, och frisören hon skulle till kom till hennes salong baaara för hennes skull , men isf klockan 10 och jag är så snäll o ringer o bokar tid, tjatar hit frisören och följer med henne! hahah (a) men innan måste jag liksom hem och hämta pengar, för efter ska vi till stan och titta på wiildchild, och shoppa lite  : ) sounds great riiight? aja nu ska ja nog skynda mig lite, kramkram

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Hehhe okidoki

Kramisar,

2009-01-31 @ 12:24:16
URL: http://theshoppingdrug.blogg.se/
Postat av: lana

Jätte snällt av dig<3;D

2009-01-31 @ 20:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0