sämre på att upptadera, jag vet!

hejsan, har inte hunnit skriva idag, men de har faktist haft sina skäl. I natt sovde jag ju hos therese. & på morgonen när väckarklockan ringer kring 10 gör jag mig i ordning, och tar bussen hem. Hemma fixar jag badkläder och lite småsaker, sen var jag tvungen att möta maria och lana. vi skulle till simhallen och motionsimma, som dock inte blev av till sån stor del. Men vi gjorde massa fina hopp från pallarna, snörrar, volter grimarses haha osv! men de är ju bra det med, eftersom man anstränger ben musklerna, eller alla nästan igentligen. när man simmar, jaja. fattar knappt vad jag pratar om längre haha ;P  Men vi har haft jättekul och måste verkligen göras om :) mer än så kan man väl inte begära? en bad dag med sina bruttor, lovely om ni frågar mig. .. vi kör på en vs oxå haha


bad vs tivoli ?
själv är jag nog mer en tivolimänniska, älskar liksom rädslan och höjder fast jag måste tvingas upp först.
ps, kanonen (karusellbilden ) är gryyyymt rolig.haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

bad

2009-01-27 @ 16:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0