sammanfattning om dagen : )

skolan gick segtsegtsegt, inge kul och liksom veta om de idag! snöbollar och kyla förekom också hahah ..  när jag kom hem kom lilla lysetteh på besök : ), hon är så grymt gullig och sedan tittade jag på las vegas och som nästan alla andra dagar somna jag, väldigt smart med tanke på att jag har väldigt svårt o somna på kvällarna! nattmänniska som jag är! aja, gjort är gjort finns inte mycket man kan göra.

oh vet ni! jag har börjat prata "franska" i sömnen! helt sjukt liksom franska ida? hahah nej, asså bara de lätta orden ( stavning ? ) bonjour, ja'mapelle o sånt. men sen också påhittade ord med fransk dialekt? gud asso haha ..
i varje fall, efter jag vaknat tog jag en promenad med hundarna. Ca 40 min, skönt men kallt. Ganska jobbigt när man har hörlurarna på sig och man själv inte inser hur högt man pratar förrens alla stirrar på en som om man vore helt idiotisk? riktigt pinsamt, och de är inte första gången de händer mig. nästan varje dag faktist :$ och när jag ibland blir riktigt arg på mina hundar när de ska leka tuffa bland andra ( hundar då ) så kan jag säga vad som helst! nej gud ska sluta tänka på de, ska sluta tänka på hur mycket jag skämmer ut mig huvud taget. alltså i princip 23 timmar dygnet hahaha! oj vart ett långt inlägg nu, hoppas du orkar läsa! kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0