lördag morgon

inte många inlägg från mig idag, är medveten om de. and i'm so sorry!  ska bli bättring, annars nu på kvällen har vi ba myst vid teven och varit ute o fotat i de kalla vädret. säger bara - brrr, it's cold out there it most be the ijda and ellie in the atsmopher! hahah (a) och imorgon har jag planer med söta tesshoe, vi ska nog hyra nån film o nån film o ba mysa vi me tror jag, oh förresten ja fick en ny mobil igår, hoppas den är bättre än de andra jag haft. en nokia 3120. ( tess älskar knapparna, hah ) men igentligen föredrar jag sony ericsson men det var något invecklat så de vart bara tyvärr en nokia, men ändå helt okej! vad tycker ni sony ericsson eller nokia ?
vs ?

Kommentarer
Postat av: madde

Sony Eriksson lätt! Nokia suger x)!

2009-01-17 @ 09:56:06
URL: http://maaaddes.blogg.se/
Postat av: Ellie :)

veem hittade på rimmet?

jag äger tyyngt! (a)

2009-01-17 @ 19:57:36
URL: http://kolabollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0