lite information

hejsan! lite information hur min blogg ska bli ; jag kommer slumpvis prata om olika ämnen. Ibland blir det ett ämne under en hel vecka, och ibland någon enstaka dag! Jag hoppas att du kommer fortsätta att läsa min blogg och komentera lite dåodå! Jag kommer även ha en veckans bild, med de menas att några skickar in lite bilder som de tycker är passande, och bästa bild ( även deras länk )läggs ut på min blogg! vem vet vinnaren kanske är du ?


nu lite information om mig ; Jag heter ida, en sprallig glad och klurig tjej på 13 vintrar. Jag bor i en liten håla i stockholm, har bra med vänner, och jätte kul på fritiden. Jag har 2 hundar ( mor & dotter ) som heter Fergie och Foxy!
mamman är renrasig engelsk staffordshire bullterrier och fergie, dottern är halv engelsk staff och amstaff!
De är jätte keliga, och föredrar helst och bli klappade hela dagarna. Folk som ser dem blir oftast rädda och tänker "kamphund" men de här hundarna är en av de trevligaste rasen jag mött. Helt underbara är de, visst har de haft en värre bakgrund tyvärr. Men de är pga att de blivit uppfostrade så, folk som är helt dumma i huvudet håller än på! på fritiden är jag mycket och shoppar, går på bio hänger med kompisar. En helt normal 13åring helt enkelt !
& nu när jag skapat en ny blogg efter ett antal andra hihi, berättar jag på engång att jag inte kommer skriva 5 inlägg eller mer på en dag! utan jag ska ju somsagt ha speciella ämnen så de kanske blir ett inlägg om ämnet och ett om min dag eller något. Om ni har ett ämne ni tycker att jag ska skriva om komentera gärna. oj va mycket jag skrev nu! bäst o sluta
kramar


Kommentarer
Postat av: tess

fin blogg:)

2009-01-14 @ 07:34:40
URL: http://aadoore.blogg.se/
Postat av: ijda

haha, din e baby

2009-01-14 @ 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0