kall dag

tjena!efter skolan följde dalinne med mig hem, och vi kom hem för cirka 3timmar sen. Men en väldigt kall dag har det varit, hade nog inte klarat av och stanna där borta längre, både pga kylan och att jag var vrålhungrig,  o de serverade korv, usch. Men som ni ser jag klara mig! hihi. Fast jag har ingen aning hur de som hoppa i klara sig, vissa gjorde tillomed bomben (!!) om jag lyckas ladda upp videorna som jag tog, lägger jag självklart in dem! vissa som hoppa i måste serriöst varit galna, brrr .. de stanna så länge i vattnen och så, jag skulle nog flygit upp utan de där handpartiklarna!

Men nu ska jag och Dalinne lägga oss ner och titta på collage road trip såg den häromdan, men den är så himla bra att jag lika gärna kan se den igen, den rekomenderas starkt! kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0