jag är bäst, o självklart är du inte förvånad : D

halo, : D
gud vad goda bullarna blev, super. okej förutom vissa eftersom vaniljsockret inte riktigt räckte till haha! men de som fick fyllning, mmm. jag och maria "lyckades" verkligen haha, allt annat vi laga samtidigt glömde vi helt och hållet tiden på. så lite överkokt/fastbränt vart de, haha men ändå ätbart! som tur va haha .. och sen glömde vi sockret på bullarna (!!) men jag ströade på lite så vart de bra ändå! hihi. och när jag bakat klart gjorde jag inte så mycket, tog lite foton som vägrade att vilja bli uppladdade haha?  tänkte faktist bjuda på ett par hemskingar ;P men annars ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tiden börjar rulla iväg nu. så ska väl snabbt hoppa in i duschen, och göra mig klar o så. nu vet ni precis lika mycket som jag vet hur min kväll ska bli! hihi, men vi höres imorgon (antagligen inte förrns eftermiddag, ingen ork o skriva på morgonen) kramkram
ajuste, missa inte prison break ikväll, 22.00 på 3an : )

dagens bästa händelse : antagligen bakningen med maria, riktigt kul hade vi! : D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott med bullar

2009-01-27 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0