hemma!

alltid så skönt att komma hem efter en seg skoldag, snart ska jag plugga lite no. & sedan blir det väl att chilla lite vid teven. Annars har jag nog inget planerat för ikväll, kanske bäst och vara ensam idag. jo juste, de var det jag skulle fråga! - någon som vet nån bra frisör? behöver verkligen en ordentligen omklippning, just nu är de så slitet, och ovårdat! skulle behöva
*
klippa topparna
* tunna ut håret
*klippa upp de

inte så många saker o göra, men tror att de skulle bli en grym skillnad! jo, klippa mig måste jag .. & sedan färga håret, börjar få lite utväxt, men har lite funderingar? ska jag färga den färgen jag brukar, mörkbrunt med lite rött skimrande? typ guldslingitblont eller svart? med tanke på att jag har så mörka ögonbryn så föredrar jag helst de mörka färgerna, men jag vet inte? vad tycker du


här var de rätt nyfägat ( bilden e gammal, medveten attja ser ut som en orm! )
och man ser inte så mycket av de röda, mer i ljuset liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0