hejsan

Idag har jag varit på ikea med pappa! stanna hemma från skolan idag igen för att fick plötsligt så ont i huvudet och ganska hög feber igår! Så igår somna jag kring 8 och vakna ungefär klockan 10. väldigt skönt att få sova ut! och på morgonen kände jag mig frisk som en nötskärna! så övertala pappa och åka till hans hatobjekt ställe .. ikea! hahah

fick med mig lite saker till mitt rum :), ett beigt/brunt överkast ( mitt vita bara försvann spårlöst? haha )  2 speglar, en vågig och en fyrkantig med svarta krulliluter omkring haha, och en "rund" kudde ni vet sån här avlång?  lägger inte lite foton i slutet av inlägget. Skulle gärna behövt ett par ljus oxå, men de här får duga! tycker att mitt rum blev jätte fint, nu fattas bara alla tavlor som ska upp på väggen! ska ha en stor på mig och runt omkring ska jag ha på mina närmaste vänner :), och även en annan zumostor tavla med massa småbilder och ordspråk/citat i, den ska vara ovanför sängen och "ge mig hopp" hihi. och nyss fick ja även ett sms från tessan ifall jag kunde sova där, så nu får jag nått o göra.. övertala mamma! wish me luck, kram på er ( tryck för större bilder )
 den med "krullilutter" : )
 " vågspeglen "
 säng överkast och kudde, allt e nytt! sängen fick ja igår
 en "vågad" ijda, haha
 min fina almanacka, fixad med grekland bilder : )
 tillomed fergie gilla den nya stämningen, hihi


Kommentarer
Postat av: manda

hejsan! fett fin du är kan du komentera mig jätte mycket snälla det skulle varar jätte snällt om du skulle bli kompis med mig på msn om du bill det men du kan saäga din msn till mig om du vill det men iallafal här är min [email protected] det är min msn

2009-01-24 @ 19:51:39
URL: http://typmanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0