godnatt!

Tänkte bara säga godnatt, jag borde antagligen komma i säng i bra tid idag. Alla andra dagar blir så himla sent.
men först lite allmänt som jag funderat på; de här med "ämnena" borde jag istället kanske skriva några inlägg på en dag, om min dag, mina tankar & funderingar. och ibland kasta in nått om något speciellt ämne? jag tycker de låter ganska bra, eller ? ... vad tycker ni. Annars nu ikväll har jag ägnat tid att leta runt i massa resebroschyrer, fick även ett samtal från ledarna därifrån idag. Och de sa att jag var för ung för att resa i början av året ( 2010 ) så kring Agusti fick jag åka, men hon tyckte personligen att jag skulle vänta och tänka mig för. Men jag vet till 100 % att jag verkligen vill de här.
Men det som jag vet att jag kommer ha väldigt svårt med, är att jag kommer sakna så många. Ifall jag ska vara borta o plugga ett helt år, gud! vet inte vad jag ska göra, kanske räcker med ett halvår istället till o börja med ? vet inte längre,
men resa ska jag ! :D godnatt på er,


Kommentarer
Postat av: madde

hihi tack ^^

2009-01-15 @ 15:43:28
URL: http://maaaddes.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så hjärtligt=)du har en fin blogg du med=)

2009-01-15 @ 16:07:44
Postat av: ijda

tack så mycket (a)

2009-01-15 @ 16:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0