godnatt på er!

nu tänker jag faktist ta o lägga mig och titta på film, vet inte vilken än. och till de ska ja äta morot! har bestämt att ha ett lite mer hälsosamt liv, men självklart är de undantag på helgerna ( vet att de är helg nu men känner faktist inte för onyttigheter *otroligt ) och sedan äta minde men oftare, och eftersom att jag är vegetarian äter jag ju inte hamburgare osv på mcdonals, azum! ( stavning ? ) .. Inte så att jag vill banta, pga att jag är väl medveten om att jag växer osv, men att bara leva hälsosamare gör väl ingen skada i min kropp? tror nog inte det iallafall .. och när det blir bättre väder ( om nån månad ) kan jag ju springa/cykla med hundarna/ och kompis självklart. & sedan har jag börjat med situps 20st varje morgon och varje kväll. Nu är det bara de där sabla grönsakerna som ska ner haha, äter bara morötter och majs (a) haha. Några tankar och frågor jag bara behövde få ut, skulle vara kul med några svar oxå (a), men nu ska jag somsagt ta och titta på någon film, godnatt på er! .. förresten, jag bestämde mig för att behålla linnet. kommer antagligen behövas någon gång! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0