godnatt alla söta!

börjar faktist bli rätt trött nu, ( helt otroligt ) haha. Men först och främst måste jag ta fram lite saker till imorgn. Bl a vilka kläder jag ska ha, och de kan ju ta evigheter! Vilka smycken, vilket smink! ja mycket jobb helt enkelt haha, fast de är typ ingen som bryr sig i skolan. Men man vill ju ändå inte gå som värsta allanballan! och vet ni vad jag har tänkt på att i år ska jag ha minst 5 par ( nya ) solglasögon! har tänkt på att jag liksom vill ha för olika sortes kläder, hur matchande de är helt enkelt. Har redan ett antal hemma, men vad gör de med ett par extra? haha .. åhh nu saknar jag sommaren!
så nu ska ja drömma att jag är i nått varmt land och ligger och solar, a drömma kan man! kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0