god morgon!

vakna precis, vart välidgt sent för mig igår. Men jag antar att de blir så när man har feber, alltså att man sover så mycket att de blir svårt o sova sen när man ska! Igår kväll var jag hos mamma och titta på film och så. Det var igentligen meningen att jag skulle sova där, men kring 12tiden när både mamma och bror somnat och jag låg där i pyamas och bara titta när klockan tickade och bara vände på mig hela tiden, stod jag inte ut haha. Klockan halv1 på natten kommer jag med vääärldens finaste frilla, sexigaste pyamasbyxorna och pappas toffler som typ e 8storlekar för stora och som en vingelblixt kommer jag där, se upp allesammans för den viinglande/högsjungande drottningen ijda, som inte riktigt visste vad hon gjorde!det tar ungefär 2min mellan mamma o pappa. men för mig igår tog de ca 7 min, begåvat!men senare vart jag rätt trött o somna jag ungefär klockan 2, äntligen ....


Kommentarer
Postat av: tess

svar: jag älskar dej med sötnos!

2009-01-21 @ 15:00:32
URL: http://aadoore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0