blue streak

hej på er! nu har halva min kväll gått åt att sitta vid datorn, inte så bradå. Men snart ska jag göra mig klar för natten och lägga mig o titta på blue streak med Martin Lawrence en av mina favorit skådelspelare, han är bara för rolig filmen är rätt gammal men duger ändå, faktum är att jag nästan tycker de lite äldre filmerna/låtarna är bättre. Inte alla då men de flesta.
 
Om Blue Streak:För två år sedan gömde juveltjuven Miles ett byte från en kupp på en byggarbetsplats. Efter att ha suttit av sitt straff i fängelset är han nu på fri fot igen och på jakt efter diamanten. Byggnaden han gömde den i är nu färdigbyggd, men - det är en ny polisstation! Miles inser att den enda vägen in dit, för att få tag i diamanten, är som polis eller i handbojor, ( har inte sett den, nån som vet om den är bra? komentera gärna då :) )

bra beskrivning må jag säga, nu vill jag bara sätta på filmen och slå mig ner i min varma säng. ja så får de bli, godnatt på er. skriver mer imorgon


" He's A Cop That's Not" ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0