wokgrönsaker med ris, tummen upp ; )

tjena : D
kom precis hem från skolan, de har gått rätt snabbt idag, som tur var. trodde att jag skulle vara helt borta genom skogar och berg idag, för i natt vid halv 3 vaknade jag upp och kunde inte sova sådär förrens 4, hatar att vakna mitt i natten och vara helt klarvaken! anyway, o nu är jag väldigt hungrig så jag tänkte ta o göra nått riktigt mumsigt, wokgrönsaker med ris,
och de är inte vilka wokgrönsaker som helst nämligen de på burk (!!!) liksom sånt brukar aldrig vara gott, men de här är helt undebara, eldorado märket också, har aldrig haft nått emot märket men de brukar liksom inte smaka lika "klassigt" trots att mama jämt köper de hehe. Men de är så himla gott, kan dela med mig mitt kära recept : ) och annars idag har jag inget planerat, o är allt för trött o plugga. Men nått roligt får jag hitta på! men nu ska ja laga min mat, ciao så länge.


jag vet att de ser ut som om jag har brunt + svart hår ,men de är blixten som är knas.

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: visst var dem :)

2009-02-10 @ 15:01:19
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0