brände min tunga idag, hahah stackars mig

hejsan, kom ganska nyligen hem. snälla ida var i trakterna igen haha, igår när vi var i stan köpte tessan ett par skor som hon sååå begåvat tappar bort, så snälla jag lovade henne o följa med till stan ( idag igen! ) så slösande hon kunde köpa nya hähä, men gud tycks inte vilja de, för när vi kommer fram till affären är den stäng "på soldagen vilar jag, gääsp" hahah, stackaren! iallafall kika vi runt lite och jag fick hem 2 tubtoppar, en svart och en vit, endast 30kr styck! och 2presenter till dalinne, kan inte avslöja de nu ifall om hon läser. Nått annat jag vill köpa är ett bar undebara skor från hm, men de får bli när jag får mer pengar .. annars har jag inte gjort så speciellt mycket mer, ledsen för den dåliga upptaderingen, ska försöka förbättra mig! kram, btw min piercing .. staven gick inte in i överläppen så de hann växa igen, min vanliga tur eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0