tröttis,

hejsan, kom precis hem från en seeegskoldag, med både bekymmer och skratt. och nu i eftermiddag ska jag bara plugga hela tiden ( förhoppnigsvis haha ) och sedan ska jag mami så bloggandet kommer bli lite sådär idag, vet inte om de här blir sista inlägget, eller bloggningen kommer bli vädligt dålig under hela veckan tror jag nog, min data hos mamma vill verkligen inte lyda, den lever liksom sitt eget liv, men om den funkar skriver jag självklart. & även omja är hos pappa nån dag : ), men om så att de här blir sista inlägget på dagen ; missa inte prison break ikväll, 3an 22.00 haha.
och isåfall, god efter middag, sov sött ha en bra vecka, och glöm inte de viktigaste ; ), - ha kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0