tjockisar :)

tja, sorry för att jag inte skrivit på kvällen. Men hade glömt de totalt, boxning vart helt failed, först hitta vi inte stället, de skulle ta max 6minuter att gå dit, men vi letade i över 40min och när vi hittat de hade träningen redan börjat. Vi sprang in o ut i trapphuset, och tillslut när de frågade "ska ni in" svarar min duktiga kompis "nej" hahahah! sen sprang vi runt och therese kissa på sig typ, så vi såg ut som två galningar rent sagt. Sen var vi så himla sena, och väldigt utskämda. att vi beslöt oss för att bara gå till centrumet, och där tjocka vi i oss vaniljmunkar och slasch. efter det åkte vi hem till therre hit kom då några andra kompisar trevligt! och nu ska jag steffi sova här, vet inte riktigt vad vi hittar på. Och de där med kickboxningen vi ska gå dit nästa måndag,nu vet vi vart de ligger och tessan har lovat på vänskapen! nu ska hon inte banga ..

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am

godmorgon sötnos! :)



kramis.

2009-02-24 @ 08:14:45
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: evelina

svar: gör så :)

tack!

2009-02-24 @ 11:06:16
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0