thursday,

good morning, har engelska nu på morgonen så tänkte lika bra o värma upp haha! men vår lärare pratar endast svengelska så hur man talar är inte det viktigaste haha, idag slutar jag kring 15.00 och går antagligen hem direkt då, så då skriver jag självklart när jag kommer hem : ) så idag får ni ha, en superdunder rolig dag haha! kram på er

 Dagens outfit ;
svart tubtop linne - gina tricot
långärmade blommiga tröjan - gina tricot
mjukisbyxor - stadium
skor - china ( alltså affären haha )
 här får ni öven en bild på min godaste frukost : )

Kommentarer
Postat av: bownii

ååh ja gillar den blommiga från gina som du har på dej idag:)

2009-02-12 @ 11:27:44
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0