i need you to need me

hallå där : ), va fin du är idag! haha (a)
tänkte berätta lite snabbt om min trötta men skrattiga dag, håll i er för här kommer den haha!

vakna lite försent än vanligt, vaknade ca 5 i 8 och jag måste gå ca kvart över, och jag hade inte hunnit välja kläder dagen innan. Så bara att välja kläder tog hela min tid, men ja var ju tvungen att fixa några extra detaljer så jag kom lite sent, men inte så farligt. På matten satt jag vid maria, och vi garva bort nästan hela lektionen i ett stor skratt! vi satt med max marko och pontus. trots att de är lite puckosar haha, fick de oss o garva, lyckat! senare mot dagen var jag så trött att jag kunde somna stående, klockan 3 slutade vi, då tog jag sällskap med joel, väl hemma somna jag direkt skönt att inte kunna somna i natt haha, annars .. finns de inte så mycket mer o säga. lägger upp dagens outfit när som helst, kram

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Nä samma här, skall jobba, träna, vara med vänner och mysa med killen min :)

2009-02-09 @ 18:32:13
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0