pannacotta?

tjaba, nu sitter jag och bloggar och samtidigt tittar på room raiders, bra mix. & funtar på att kila upp till centrum och köpa gelesocker och bär, är så hemskt sugen på pannacotta! för er som inte ätit de, det är verkligen på tiden att ni gör det. Men jag har så fruktansvärt ont i en tand, tandvärk är bland de värsta sakerna som finns! men det är min visdomstand som tandköttet växt över igen, men nu sakta typ spricker(?) okej ska inte äckla er! men ont gör de, kanske ska ringa tandläkaren? trots att jag är jätterädd för tandläkarn, hoppas det blir bra snart iallafall.

Imorgon ska jag ju också till stan, är fast fixerad på en svart väst! skulle inte sitta fel, trots att jag behöver så mycket annat/viktigare saker så känns det som västen är det jag mest vill ha (vet någon nån affär med fina "vintervästar" ?) , men får se vad jag hittar. Åker dit med mwashite, lana,maria och therre. Myspys med tjejerna, sen ska jag försöka få tag i ania, som jag inte träffat på .. evigheter, i miss u gullet. Aja, nu ska jag nog trotsallt röra mig till centrum! watch out, ida is back on track!


me like the pic, trots att näsan är borta : P

Kommentarer
Postat av: Janna

okej! låter trevlans :p

2009-02-27 @ 19:55:24
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Benita

Ahh okej, vi har tävlat i lydnad och freestyle en del men just nu tränar vi bara freestyle och ska snart ut på tävlingsbanorna igen =)

2009-02-27 @ 20:14:08
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du lägga ut recept på pannakotta ? :D

2009-02-27 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0