love you guys <,3

oj, de vart ett till inlägg! good .. kom iallafall nyss hem, från början idag efter skolan gick jag och therese hem till mig och åt lite fixa oss osv, sedan begav vi oss till henne o fixa resten och efter de till dalinne! där hade vi så hiiimla kul, en av mina roligaste kvällar på länge! min haals asså, är så jävla hes från sing star, men är man en star så är man , ganska svårt att motså min specialtet, hahahah nä driver. Men nu är jag iallafall otroligt trött, och sån huvudvärk, undra varför haha? iallafall imorgon lägger jag upp boombat med bilder, så don't forget att kika in imorgon vetja : D godnatt på er

tycker att bilden e rätt cool ; P

Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack så mycket =) Din är inte heller så dum.



Ha en bra dag

2009-02-04 @ 08:46:12
URL: http://mgullstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0