hells kitchen,

man ba shoo, nu skriver jag lite snabbt på reklamen till hells kitchen, rätt bra tycker jag. Man blir rätt inspererad, trots att det var ramsay som fick mig och bli vegetarian haha! annars idag gick skolan rätt snabbt, men trött som bara den var man ju. Har även pratat med mina föräldrar om att byta skola ( jag & maria vill byta till en i stan ) och de tyckte det var en jättebra idé! för skolan är en av de 5 bästa i svergie årligen, okej ja ska vara ärlig. jag är inte speciellt duktig i skolan, jag koncentrerar mig inte på lektionerna, är inte speciellt intresserad. Struntar i läxorna pluggar inte ofta på till proven, men jag tänker liksom en ny skola = en ny start, då jag får ta tag mer i mina läxor. Och samtidigt att lärarna där borta kan förklara bättre osv, den skolan jag går i nu suger, och de vill int ehjälpa till att få en o förstå! they suck, men nu ska jag titta på hells kitchen som precis börjat igen! : ) ciao


Kommentarer
Postat av: Hannah!

Tycker inte om honom.. han har varit otrogen mååånga gr sägs det.. och det förvånar mig heller inte, det är inte ovanligt för män som reser mkt i sitt jobb..

2009-02-16 @ 18:28:46
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0