friiiiiiday +++

hejsan, är fortfarande medveten om min dåliga upptadering. Som somsagt kommer pågå hela veckan tyvärr ..
annars idag har skoldagen gått rätt snabbt, dalinne stuka fingret stackaren. Sen efter skolan följde snälla therese med mig till jakobsberg för jag skulle titta på en guldriing, men min vanliga tur dök upp. Den fanns inte inne den sista hade blivit såld typ dagen innan, hallelujah moment eller vad? haha. Så de enda ja fick med mig hem var nagelackbortagningsmedel oj, långt ord där hahah. tänkte passa på att måla lite manikyr nu när naglarna är rätt långa, planer för ikväll annars är krök tror jag. får se hur de blir med det, annars blir de väl att sitta hemma o kolla på film ,trevligt de med! ha en bra fredag hörrni


ellie o ijda, gladisar : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0