förlåt

hej, vet att jag har sugit på att upptadera nu. men som sagt har jag nästan ingen alls tillgång till datan den här veckan.
annars lite snabbt om allt möjligt, igår hade vi ju studiedag och vi åkte o bada, riktigt roligt hade vi. Idag var de vanlig dag, trött som bara den men annars gick lektionerna rätt snabbt, och nu på eftermiddagen måste jag verkligen plugga plugga plugga, vi hade prov idag, gud chansa på alla frågor, känner att ja behöver lägga mer tid åt mina läxor de här var värsta provet någonsin för mig inte bra ... och imorgon ska sagan vara inne, räcker de inte med läxor snart? ojuste, såg precis på teve att gossip girl har premiär på söndag kl, 19.00 igen, äntliigen! : D kram

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist/Perfektion

okej. har inte sett den filmen.. nu är jag snart back on track. så du vet :)

2009-02-05 @ 19:01:15
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0