dålig upptadering idag, tell me about it.

hejsan, förlåt att jag inte skrivit mer idag. Men har inte hunnit, Ida har varit i farten haha. Jag skrev ju ett inlägg på morgonen, direkt efter det gick jag o la mig, och vakna vid 12igen. Suck, halva dagen ändå. Nästan direkt efter det hämta jag och min kära fader upp stephi och tessan, vi åkte då till willys. För therese skulle köpa hårfärg, säger bara jäklar vad nervös hon var. Hon kunde knappt lämna ifrån sig instruktionerna haha, men det var jätte fint tillslut, tyvärr tycker inte hon det själv, men de är ju oftast så att man inte tycker de  hon tycker att de är för orange. Men eftersom hon har rött pigment kommer de alltid att finnas spår att de skimrar eller så, sen tittade jag,stephi,jenny och therese på beck, låg o småskrek åt beck! helt otroligt, trodde inte ens svenska filmer kunde få 2åringar och bli rädda haha. Ja , de var min dag de. och nu ska jag o therre bada och göra hårinpackning! godkväll på er



tessan innan hon färga håret blondare, haha. Älskar dig sunshine!

Kommentarer
Postat av: Gisela

var så lite, allt bra med dig? :D

2009-02-22 @ 20:20:36
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

TA BORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-22 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0