badhuuuuuuuset : D

hejsan svejsan, just nu håller jag på o springer runt i huset som en galning o letar efter badkläder, inte de lättaste i mitt hem! haha. jag har hittat min nya badräkt men den är liksom .... lite förstor så jag vet inte om jag ska riskera samma händelse som förra gången hahaha! jag stog på de här pallarna och hade då vanlig bikini, och min top va lite förstor och då lana ba den kommer lossna jag ba nej då, så hoppar jag och den bara flyger av i luften och de var jätte många i badet då : $ gud va pinsamt! så nu tänker jag minsann leta efter en bra topp också, hehe. Sen när jag kommer hem får ja väl plugga lite , titta på top model och sådant. Kommer bli en bra dag idag, de känner jag på mig  : )



bjuder på EN bild nu och lite mer senare, iallafall på tessan och mig, sån kul kväll/natt asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0